روابط عمومی سپاه صحابه ایران = sepah.s.i@gmail.com

۱۳۹۰ شهریور ۱۲, شنبه

پيام فرمانده سپاه صحابه ايران حاج محمد بلوچ


الحمدلله رب العالمين والصلواه والسلام علي سيد الانبياء و المرسلين و علي آله و صحبه آجمعين
قال الله تعالى
كُتِبَ عَلَيْكُمُ الْقِتَالُ وَهُوَ كُرْهٌ لَّكُمْ وَعَسَى أَن تَكْرَهُواْ شَيْئًا وَهُوَ خَيْرٌ لَّكُمْ وَعَسَى أَن تُحِبُّواْ شَيْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَّكُمْ وَاللّهُ يَعْلَمُ وَأَنتُمْ لاَ تَعْلَمُونَ (البقره)216
جنگ بر شما فرض گشـته است و حال آنکه از آن بیزارید، لیکن چه بسا از چیزی بیزار باشید در حالی که همان چیز برای شما خیر و خـوبی است چه بسا چیزی را دوست داشته باشید و آن چیز برای شما بد باشد، و خدا می‌داند و شما نمی‌دانید.


قال رسول الله صلى الله عليه وسلم: جاهدواالمشركين بأموالكم وأنفسكم وألسنتكم
جهاد كنيد با مشركين با مال و جان و زبان خود
بعداز دستگيري و به شهادت رساندن رهبر بلوچستان شهيد امير (عبدالمالك) بلوچ رژيم آخوندي با مزدورانش جشن گرفتند و پاي كوبي كردند فكر كردند همه چيز تمام شده اما كور خواندند شاگردان امير بزرگوار شهيد عبدالمالك بلوچ هنوز زنده اند و به اميد الله (ج)كاري مي كنند كه مزدوران رژيم در وجب وجب نه تنها بلوچستان بلكه تمام ايران احساس آرامش نكنند.
سپاه صحابه ايران انشاءالله عملياتهايش را در سرتاسر كشور اغاز مي كند و از اهلسنت ايران دفاع خواهد كرد و تا رسيدن به حقوق مادي و معنوي از پاي نخواهد نشست.
بنده به عنوان فرمانده سپاه صحابه  به مردم ايران و جامعه اهلسنت ايران وملت مظلوم بلوچستان نويد فتح و پيروزي مي دهم و مردم اهلسنت ايران بدانند كه عهد و پيمان فرزندان و سربازان سپاه صحابه  با پروردگارشان است و تا آخرين قطره خون بر عهد خود ايستاده اند.
دشمن ما تحت نام جمهوري اسلامي علاوه بر بكار گرفتن لشكر و تانك و تفنگ با دنيايي از مكر و فريب و حقه از روشهاي بسيار نامردانه اي استفاده ميكند تا مردم مظلوم بلوچ را بتدريج از سرزمينشان براي هميشه ريشه كن كرده و بيرون راند.
بنده به عنوان يك خدمتگذار اهلسنت ايران بالخصوص مردم مظلوم بلوچستان كه در سالهاي اخير مورد تحقير قرار گرفته اند مساجد شهيد شده اند علما به دار آويخته شده اند جوانان بي گناه فقط بخاطر سني بودن روزانه به دار آويخته مي شوند ودر زير شكنجه هاي روافض به شهادت مي رسند و به ناموسشان تجاوز مي شود خوشخبري مي دهم كه فرزندان غيور و مومن سپاه صحابه با فدا كردن جانشان از شما ملت تحت ظلم ايران دفاع كنند و براي عزت و آزادي از هيچ گونه فداكاري دريغ نورزند.
و از جوانان غيور و مومن اهلسنت مي خواهم هر چي زودتر به مبارزين در كوهستانهاي بلوچستان بپيوندند و عليه رژيم منحوس وسفاك اخوندي قيام كنند وبه اميد الله (ج) پيروزي آزان ماست
و در آخر به رژيم آخوندي مي گويم كه ديگر بس است وقت آن امده كه به هوش بيايد و دست از ظلم و تجاوز بكشيد و گرنه مسئوليت آنچه در آينده اتفاق مي افتد بر گردن خودتان است جوانان اهلسنت ايران بيدار شده اند و مي خواهند خودشان حاكم سرزمين شان باشند پس بهتر است بلوچستان را ترك كنيد و گرنه بلوچستان را جهنمي سوزان برايتان خواهيم ساخت.
يا زندگي با عزت ******يا مرگ با شهادت
محمد بلوچ فرمانده سپاه صحابه ايران واحد بلوچستان
http://www.sepah-sahaba.blogspot.com/
sepah.s.i@gmail.com

0 نظرات:

ارسال یک نظر