روابط عمومی سپاه صحابه ایران = sepah.s.i@gmail.com

۱۳۹۰ شهریور ۱۲, شنبه

فعالیت شاخه نظامی سپاه صحابه ایران



بسم الله الرحمن الرحیم
بدینوسیله فعالیت  شاخه نظامی سپاه صحابه ایران واحد بلوچستان را به اطلاع عموم مردم ایران وبلوچستان می رسانیم.
از بدو انقلاب57 تاکنون رژیم غیر انسانی ولایت فقیه با به اجرا گذاشتن ددمنشانه‌ترین سیاست‌ها و برنامه‌ها، مردم غیور بلوچستان را به وادی نابودی کشانده است.

رژیم به بهانه‌های واهی همواره در صدد کشتار و اسارت مردم محروم این منطقه بوده و تاکنون دهها هزار نفر اعم از علما، سران طوایف، صاحبان قلم، طلاب، تجار و....را به قتل رسانیده است و هم چنان نیز با ادامه همان سیاستها، جوانان مظلوم این مرز و بوم را با چوبه اعدام به کام مرگ می‌فرستد.

بعد از گذشت 32 سال از عمر  نظام، بلوچستان هم‌ چنان درتمامی ابعاد محروم مانده واز هرگونه پیشرفتی باز داشته شده است.
رژیم با ایجاد فضای رعب و وحشت توسط پایگاههای متعدد در منطقه و فشارهای اجتماعی و اقتصادی بر مردم، موجب آواره گشتن بسیاری از هموطنان قوم بلوچ گشته و عملاً بلوچستان را به یک منطقة نظامی و مکانی ناامن جهت زندگی تبدیل کرده است.
و با بکارگیری قدرت فیزیکی، موج کشتار و آواره کردن بومیان منطقه را دامن زده است . 
متأسفانه سازمانها و نهادهای بین المللی نیز با سکوت نا شکستنی خود هیچ اعتراضی را نسبت به توحش انجام گرفته از خود نشان نداده‌اند و بدین وسیله رژیم را در تحقق بخشیدن به اهداف شوم خود جری‌تر ساخته و راه کشتار و آزار مردم بی دفاع را برای وی هموارتر ساخته‌اند.
سپاه صحابه سازمانی دفاعی و برخواسته از مردم مظلوم ایران زمین با تحسین مبارزات مردمی ایران زمین شما ملت ظلم ستیز را به دفاع از هموطنان بلوچ خود می‌طلبد تا که بار دیگر سایه اعوان ضحاک ستمگر از سر مردم وجوانان این خطه پهناور برداشته شود.
هم چنین  مبارزین سپاه صحابه ، سران خونخوار و زیردستان خوار رژیم را به پایان دادن به کشتار مردم منطقه توصیه می‌کند که در غیر این صورت با واکنش تند مردم و مبارزین سپاه صحابه روبرو خواهند بود واقدامات وحشی گرانه آنان بی‌پاسخ نخواهد ماند.
سلحشوران سپاه صحابه  ایران واحد بلوچستان  در مقابل ظلم‌پیشه‌گان ولایت فقیه هم چنان به مبارزه ادمه داده و تا رسیدن به پیروزی و گسستن بندهای اسارت از پای نخواهند نشست.
والسلام علیکم و رحمةالله و برکاته
شاخه نظامي سپاه صحابه ايران واحد بلوچستان

0 نظرات:

ارسال یک نظر